Rəsulullah (s): "Mən elmin şəhəriyəm, Əli isə onun qapısıdır" (Mütəvatir)
Namaz Vaxtları

Bir rukətdə daha çox surə oxumaq olarmı?

Bir rukətdə daha çox surə oxumaq olarmı?
+4
Mətndə qrammatik səhv var?

Sual: Vacib və müstəhəb namazlarda bir rükətdə fatihədən sonra bir surədən daha çox surə oxumağın hökmü nədir ?
ــــــــــــــــــــــــ

Seyyid Sadiq Şirazi - Üstün nəzər budur ki vacib namazlarda iki surə oxumaq olar lakin məkruhdur. Ehtiyat budur ki tərk edilsin. Lakin müstəhəb namazlarda heç bir müşkül yoxdur.

Haşiyətul urvə - m 10 ;səh 206.
ــــــــــــــــــــــــ
🔹السيد السيستاني
ج– يجوز القران بين سورتين في الصلاة أي قراءة أكثر من سورة في الركعة الواحدة، ولكن يكره ذلك في الفريضة. - المنهاج ج1م 604-

Seyyid Sistani - vacib namazın bir rükətində iki surəni birgə oxumaq yəni bir surədən artıq oxumaq icazəlidir. Lakin vacib namazlarda bu məkruhdur.
Minhac c 1 məs 604.
ــــــــــــــــــــــــ
🔹السيد المدرسي
ج- يجوز للمصلي في الصلوات المستحبة وحتى المفروضة ولكن الاحوط استحباباً الاكتفاء بواحدة.- العبادات-

Seyyid Mudərrisi - namaz qılan üçün müstəhəb və vacib namazlarda bunu etmək icazəlidir. Lakin ehtiyat müstəhəbə əsasən bir surə kifayət edir.

İbadat risaləsi.
ــــــــــــــــــــــــ
🔹السيد الحكيم
ج-الأحوط وجوباً عدم الزيادة على سورة واحدة في الفريضة، أمّا إذا أتى به لا بقصد الجزئية بل بما أنّه قراءة للقرآن فلا بأس به. وكذا لا بأس بالإتيان بأكثر من سورة في النوافل مطلق. - المنهاج ج1م 197-

Seyyid Həkim - ehtiyat vacibə əsasən vacib namazda bunu etmək olmaz. Amma əlavə oxunan surəni namazın bir hissəsi qəsdi ilə yox ; Quran oxumaq qəsdi ilə oxusa eybi yoxdur. Müstəhəb namazlarda isə heç bir işğalı yoxdur.

Minhac c 1 məs 197.

ــــــــــــــــــــــــ
🔹السيد الخوئي
ج-الأحوط ترك القران في الفريضة، وإن كان الأظهر الجواز على كراهة، وفي النافلة يجوز ذلك بلا كراهة.- المنهاج ج1م 604-

Seyyid Xoi q.s - ehtiyat budur ki vacib namazlarda əlavə surəni birləşdirməkb,oxumaq tərk edilsin. Əgər bunu etsə zahir budur ki məkruhdur. Lakin müstəhəb namazlarda olar məkruh deyil.

Minhac c 1 məs 604.

ــــــــــــــــــــــــ
🔹الشيخ الوحيد
ج-الأحوط ترك القران في الفريضة، وإن كان الأظهر الجواز على كراهة، وفي النافلة يجوز ذلك بلا كراهة.- المنهاج ج1م 604-

Şeyx Vəhid - ehtiyat budur ki vacib namazlarda əlavə surəni birləşdirmək,oxumaq tərk edilsin. Əgər bunu etsə zahir budur ki məkruhdur. Lakin müstəhəb namazlarda olar məkruh deyil.

Minhac c 1 məs 604.
ــــــــــــــــــــــــ
🔹السيد محمد الشيرازي
ج- الأقوى جواز قراءة سورتين أو أزيد في ركعة مع الكراهة في الفريضة ، والأحوط( لا يترك) تركه ، وأما في النافلة فلا كراهة. - العروة ج1م10ص 459-

Seyyid Muhəmməd Şirazi r.ə - üstün nəzər budur ki vacib namazlarda bir rükətdə iki və daha artıq surə oxumaq olar lakin məkruhdur ehtiyat budur ki bu iş tərk edilsin. Amma müstəhəb namazlarda heç bir məkruhat yoxdur.

Urvə - c 1 məs 10 səh 459.
ــــــــــــــــــــــــ
🔹السيد الروحاني
ج- الاحوط استحبابا ترك القِرَان بين السورتين في الفريضة ولكنه يجوز على كراهة، وفي النافلة يجوز ذلك بلا كراهة. -.المنهاج ج1م 671-

Seyyid Sadiq Ruhani - ehtiyat müstəhəbdir ki vacib namazlarda iki surənin birləşmdirilməsi tərk edilsin. Lakin bu icazəli olsa da məkruhdur. Müstəhəb namazlarda isə kərahət də yoxdur.

Minhac c 1 məs 671
ــــــــــــــــــــــــ
🔹الشيخ الفياض
ج-لا بأس بالقران بين السورتين في الفريضة وفي النافلة.- المنهاج ج1م 612-

Şeyx İshaq Fəyyaz - vacib və müstəhəb namazlarda bunu etməyin heç bir eybi yoxdur.

Minhac c 1 məs 612.
ــــــــــــــــــــــــ
🔹الشيخ الإحقاقي
ج-قراءة سورتين بعد الحمد تسمى قِرَان وتبطل الصلاة .ويجوز في النوافل قراءة ما شاء من السور .- الشريعة ج1م 444. 445.

Şeyx İhqaqi - həmddən sonra iki surə oxumaq birləşdirmək adlanır və namazı batil edir. Lakin müstəhəb namazlarda istənilən surələrdən oxumaq olar.

Şəriət - c 1 məs 444-445.

ــــــــــــــــــــــــ
🔹الشيخ العصفور
ج- لا بجوز القران بين سورتين في الفرائض عمدا. - السداد ص239-

Şeyx Əsfur - vacib namazlarda bilərək iki surəni birləşdirmək icazəli deyil.

Səddad - səh 239.
ــــــــــــــــــــــــ
ملاحظة :
لا يجوز التصرف بمحتوى الاستفتاء يرسل من غير تغيير.
الشيخ عادل الجوهر

Şeyx Adil Cəvhər.
İnformasiya
« Qonaq » qrupunda olanlar istifadəçilər bu Xəbəra şərh əlavə edə bilməz.