Rəsulullah (s): "Mən elmin şəhəriyəm, Əli isə onun qapısıdır" (Mütəvatir)
Namaz Vaxtları

Nifas və heyz olan xanımlar üçün ayət namazının qəzası hökmü

Nifas və heyz olan xanımlar üçün ayət namazının qəzası hökmü
0
Mətndə qrammatik səhv var?
Nifas və heyz olan xanımlar üçün ayət namazının qəzası hökmü

Heyz, qadınların rəhimindən hər ayda bir neçə gün xaric olan qandır

Uşağın ilk hissəsi (cüz) anasının qarnından çıxmağa başladığı andan etibarən qadının gördüyü qan on gündən qabaq və ya onuncu günün əvvəlində kəsilirsə, nifas qanıdır bu şərtlə ki, ona "doğuş" deyilə bilsin. Nifas halında olan qadınlara nüfəsa deyilir.

☚السؤال :
هل يجب على المرأة الحائض أو النفساء قضاء صلاة الآيات اذا اتفق حدوث سببها في أيام حيض المرأة أو نفاسها؟

Sual : Heyz yaxud nifas olan xanımlar üçün vacibdirmi ki; ayət namazının qəzasını qılsın ?
ــــــــــــــــــــــــ
☚الجواب :
الشيخ زين الدين
ج- الأحوط لزوم القضاء عليها بعد الطهر.- التقوى ج 1 م 1334-

Şeyx Zeynuddin : Ehtiyat lazıma əsasən paklandıqdan sonra qəzasını qılmalıdır

Təqva c 1; məsələ 1334.
ــــــــــــــــــــــــــ
السيد السيستاني
ج-الأحوط الأولى أن تقضياها بعد طهرهما.- المنتخبة م 464-

Seyyid Sistani : Ehtiyata əsasən paklandıqdan sonra qəzasını qılmalıdır.

Məsailul muntəxəbə məsələ 464.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
السيد صادق الشيرازي
ج- الأحوط استحباباً أن تأتي بصلاة الآيات بعد أن تطهر.- المسائل م 1638-

Seyyid Sadiq Şirazi - Ehtiyat müstəhəbbə əsasən paklandıqdan sonra qəzasını qılsın.

Məsail - məsələ 1638.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الميرزا عبد الرسول الاحقاقي
ج- الأحوط منهما القضاء بعد الطهر والغسل .- الشريعةج 1 م 1198-

Mirzə Əbdurrasul Əhqaqi - Daha üstün nəzər budur ki paklandıqdan sonra qəzasını qılsın .

Şəriə - c 1; məsələ 1198.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
السيد الحكيم
ج-لا يجب قضاء الصلاة بعد الطهر من الحيض والنفاس.- منهاج الصالحين ج 1 م 358-

Seyyid Həkim - heyz və nifas olmuş xanımlara ayət namazının qəzası vacib deyil.

Minhacus Salihin c 1; məsələ 358.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
السيد المدرسي
ج- لا دليل على وجوب القضاء عليهما خصوصاً في الكسوفين، والاحتياط حسن على كل حال.- الفقه الإسلامي ج 1 م 20 -

Seyyid Mudərrisi - bu iki halda olan xanımlara ayət namazının qəzasını qılmaq üçün dəlil yoxdur. Lakin bütün hallarda ən yaxşı ehtiyata əməl etməkdir.

Fiqhul İslami c 1; məsələ 20.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
السيد الخوئي
ج-الأحوط الأولى أن تقضياها بعد طهرهما.- المنتخبة م 461-

Seyyid Xoi q.s - ehtiyat budur ki paklandıqdan sonra qəzalarını qılsın.

Muntəxəbə - məsələ 461.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
السيدمحمد الشيرازي
ج-الأحوط استحبابا أن تأتي بصلاة الآيات بعد أن تطهر.- المسائل م 1611-

Seyyid Muhəmməd Şirazi - Ehtiyat müstəhəb budur ki paklandıqdan sonra qəzasını qılsın.

Məsail - məsələ 1611.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
السيد الروحاني
ج-الأحوط أن تقضياها بعد طهرهما في الكسوفين وفي غيرهما الأظهر ذلك.- المنتخبة م 461-

Seyyid Sadiq Ruhani - Ehtiyat budur ki; paklandıqdan sonra qəzasını qılsınlar. Bu iki haldan başqa da hökm bu cürdür.

Muntəxəbə - məsələ 461.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
السيد محمد صادق الصدر
ج- لا يجب القضاء. - منهج الصالحين ج 1 -

Seyyid Sadiq Sədr - Qəzası vacib deyil.

Minhacus Salihin c 1.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الشيخ الفياض
ج- لا يجب القضاء. - منهاج الصالحين ج 1-

Şeyx Ishaq Fəyyaz - qəzası vacib deyil.

Minhacus Salihin c 1.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✒ملاحظة :
لا يجوز التصرف بمحتوى الاستفتاء يرسل من غير تغيير.

الشيخ عادل جوهر
بشير البادكوبي

hazırladı Bəşir Badkubei
İnformasiya
« Qonaq » qrupunda olanlar istifadəçilər bu Xəbəra şərh əlavə edə bilməz.