Rəsulullah (s): "Mən elmin şəhəriyəm, Əli isə onun qapısıdır" (Mütəvatir)
Namaz Vaxtları

Diqqət! İftar və obaşdanda bunları bol-bol yeyin.

Diqqət! İftar və obaşdanda bunları bol-bol yeyin.
Yaddaşda saxla
Mətndə qrammatik səhv var?
Diqqət! İftar və obaşdanda bunları bol-bol yeyin.


Diqqət! İftar və obaşdanda bunları bol-bol yeyin.

İsti və uzun yay günlərinə təsadüf edən müqəddəs Ramazan ayında aclıq və susuzluğun qarşısını almaq üçün obaşdana süd və yumurta, iftarda kompot istehlak edilməsinin faydalı olacağı qeyd olunur.

Mütəxəssislər müqəddəs Ramazan ayında insanı tox saxlayan qidalarla yanaşı balanslı qidalanmanı təmin edəcək ərzaqların da istehlak edilməsinin mühüm olduğunu vurğulayırlar. Südün tərkibində olan bol miqdarda zülal və qida elementləri uzun müddət insanı tox saxlayır və bir çox xəstəliyin də qarşısını alır. Yumurta sarısı isə gündəlik tələb olunan enerjinin dörddə üçünü, yağ, A, D və E vitaminlərinin hamısını, zülal və B2 vitamininin 50 faizə qədərini təmin edir. Yumurta, həmçinin uşaqlıq dövründən etibarən 100 faiz həzm olunan, orqanizmdə heç bir qalıq qoymayan zülala malikdir. Tərkibində kalsium, dəmir, kolin, fosfor olan qidalar insanı tox saxlamaqla yanaşı, sağlam da qidalanmanı təmin edir.


İftarda lavaş istehlak edirsinizsə, obaşdan mütləq taxıllı çörəklər istehlak etməlisiniz. Buna riayət etmədiyiniz təqdirdə, ciddi bağırsaq xəstəlikləri üzləşə biləcəksiniz.

İftarda meyvə şirələri başda olmaqla yanaşı tərəvəz və meyvələr də mütləq süfrələrinizdə qoyun. İftarda şəkər miqdarı az olan ərik, üzüm kimi qurudulmuş meyvələrin yeyilməsi orqanizmin həm enerji, həm də su ehtiyacını təmin edəcəkdir. Həmçinin qurudulmuş meyvələr dəmir baxımından da olduqca zəngindir. Dəmir də anemiyanın qarşısını alır. Bu cür qansızlıq xəstəliyinə qarşı da tədbir alınmış olunur.
Sosial şəbəkədən giriş:
vk fb mail google yandex